Regulamin wynajmu przyczep przez Funkite.pl Maciej Danielkiewicz
- Niniejszy Regulamin reguluje wynajem Klientom przyczep kempingowych przez Funkite.pl Maciej Danielkiewicz na terenie Ośrodka AMW Rewita Jurata Kormoran w Helu, ul. Sikorskiego 20.
- Klient uprawniony jest do korzystania z przyczepy na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie, a jednocześnie zgodnie z regułami obowiązującymi na a terenie Ośrodka AMW Rewita Jurata Kormoran i Campingu Kormoran (Kawiarnia i część z toaletami w kontenerach oraz plac z przyczepami typu lux). Klient odpowiada za przestrzeganie zasad także w razie korzystania z przyczepy przez inne osoby za jego zgodą.
- Na terenie Ośrodka AMW Rewita Jurata Kormoran obowiązuje cisza nocna (godziny 22 – 6). W trosce o Państwa bezpieczeństwo Ośrodek AMW Rewita Jurata Kormoran zapewnia ochronę,
- Ewentualne spory prawne pomiędzy Klientem a funkite.pl Maciej Danielkiewicz strony zobowiązują się rozwiązać w miarę możliwości ugodowo. W razie braku porozumienia właściwy do rozstrzygania tych sporów będzie Sąd dla m.st Warszawy w Warszawie.
Rezerwacje i płatności
- Rezerwacji dokonuje się w trybie online przez stronę internetową www.funkite.pl, poprzez formularz kontaktowy, poprzez kontakt e-mail na adres: zapisy@funkite.pl lub poprzez kontakt telefoniczny na numer podany na stronie www.funkite.pl.
- W celu rozpoczęcia procesu rezerwacji konieczne jest podanie terminu wynajmu, wpisanie nazwy lub numeru przyczepy np. MAUI po uprzednim sprawdzeniu dostępności na stronie, bądź telefonicznie.
- Oferta przesłana do Klienta w odpowiedzi na zapytanie stanowi wstępną rezerwację, która ulega automatycznemu unieważnieniu po 3 dniach od momentu przesłania oferty w przypadku braku wpłaty zadatku przez Klienta.
- Rezerwacja zostaje dokonana poprzez wpłacenie zadatku przez Klienta (50% należnej kwoty najmu), w terminie i zgodnie ze szczegółami zawartymi w otrzymanej ofercie. Poprzez wpłatę rozumie się uznanie kwoty na rachunku bankowym zgodnie z danymi w ofercie.
- W razie dokonania zapłaty umówionego zadatku po wyznaczonym terminie ważność rezerwacji zależy od e-mailowego potwierdzenia.
- Druga część należnej kwoty tytułem wynajmu przyczepy wraz z kaucją płatna jest przez Klienta przelewem maksymalnie w pierwszym dniu uzgodnionego terminu przyjazdu. W razie nieopłacenia drugiej raty zgodnie z powyższym i nieuzgodnieniu przez strony innego terminu wydania przyczepy, funkite.pl Maciej Danielkiewicz nie jest związany dalej ofertą i wykonaniem usługi, a uiszczona przez Klienta kwota tytułem zadatku ulega przepadkowi.
- Życzenia zmiany terminów lub jakichkolwiek ustaleń należy kierować na adres mailowy: zapisy@funkite.pl. Wszelkie zmiany wymagają e-mailowego potwierdzenia.
- Nie istnieje możliwość przestawienia przyczepy z miejsca, które zostało przez nas wykupione na terenie Ośrodka.
Czas pracy i doba hotelowa
- Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15.00, a zdawanie przyczepy następuje do godziny 11.00.
- Istnieje możliwość odebrania przyczepy we wcześniejszej godzinie pod warunkiem, że będzie dostępna. Wymaga to wcześniejszego uzgodnienia z przedstawicielem funkite.pl Maciej Danielkiewicz.
- Pracujemy codziennie w godzinach: 9.00 – 18.00. W nagłych przypadkach lub przy wieczornym wydawaniu przyczepy prosimy kontaktować się z nami do godziny 22.00. Klient może liczyć na pomoc z naszej strony. Jesteśmy dostępni pod telefonem, adresem mailowym udostępnionymi na stronie internetowej.
Protokół przekazania przyczepy
- Przy wydaniu przyczepy przedstawiciel funkite.pl Maciej Danielkiewicz zostanie podpisany protokół przekazania przyczepy z opisem stanu technicznego przyczepy, wyposażenia oraz ewentualnych uszkodzeń przyczepy zawartych w uwagach, który to protokół potwierdzi podpisem Klient lub osoba odbierająca za niego przyczepę.
- Klient zobowiązany jest sprawdzić przedmiot najmu w chwili jego odbioru i wpisać do protokołu przekazania przyczepy stwierdzone usterki czy wady.
- Przy zdawaniu przyczepy przez Klienta przedstawiciel funkite.pl Maciej Danielkiewicz zweryfikuje stan ogólny przyczepy oraz zgodność wyposażenia ze stanem początkowym i podpisanym przez Klienta protokołem przekazania przyczepy. W przypadku braków w wyposażeniu lub stwierdzenia uszkodzeń lub szkód, zostaną potrącone kwoty zgodnie z działem „Kaucja” w niniejszym Regulaminie.
Kaucja
- Kaucja jest obowiązkowa i stanowi zabezpieczenie na poczet ewentualnych szkód wyrządzonych przez Klienta lub osoby korzystające za jego zgodą z przyczepy. W razie potwierdzenia stanu zgodnego z początkowym w oparciu o protokół przekazania przyczepy kaucja zostaje zwrócona Klientowi po zdaniu przyczepy przelewem na konto bankowe w ciągu 3 dni. Kaucja nie jest wydawana do momentu, dopóki z przyczepy i jej obrębu nie zostaną usunięte śmieci przez Klienta.
- Zakłócanie ciszy nocnej będzie oznaczało przy pierwszym ostrzeżeniu potrącenie połowy kaucji, a przy drugim ostrzeżeniu wyrzuceniem z terenu Ośrodka AMW Rewita Jurata Kormoran w asyście ochrony obiektu oraz przepadkiem całości kaucji.
- Klient jest zobowiązany do pozostawienia przyczepy w stanie odpowiadającym temu, który zastał przy odbieraniu przyczepy, w tym do usunięcia śmieci z przyczepy i jej bezpośredniego otoczenia.
- Klient zobowiązany jest do posprzątania przyczepy po zakończonym terminie najmu. W przypadku braku sprzątnięcia przyczepy zostanie potrącana kaucja w wysokości 150 zł za sprzątnięcie przyczepy.
- Kaucja nie jest wydawana do momentu, kiedy w przyczepie, a także jej obrębie nie zostaną wysprzątane śmieci.
- Palenie oraz używanie ognia otwartego wewnątrz przyczepy jest bezwarunkowo zabronione. W przypadku stwierdzenia złamania tej zasady kaucja ulega przepadkowi w całości.
- W przypadku stwierdzenia przez przedstawiciela funkite.pl Maciej Danielkiewicz jakichkolwiek nieprawidłowości w stanie przyczepy lub jej otoczenia podczas jej zdawania z Kaucji zostaną pobrane opłaty za uszkodzenia lub nieprawidłowości, zgodnie z poniższą tabelą.
Cennik szkód
uszkodzenie lub nieprawidłowość | wartość do potrącenia lub dopłaty |
zgubienie klucza lub złamanie go w zamku | 50 zł |
uszkodzenie klamki lub zamka w drzwiach | 150 zł |
zabrudzenie/poplamienie materiału tapicerki | 100 zł |
uszkodzenie blatów stołu lub innych elementów umeblowania przyczepy | 100 – 500 zł |
uszkodzenie okien lub szyberdachów | 200 -1500 zł |
trwałe uszkodzenie czajnika (zbicie, przepalenie) | 50 zł |
trwałe uszkodzenie płyty gazowej | 500 zł |
zniszczenie patelni lub garnka | 50 – 100 zł |
zdekompletowanie sztuców | 10 – 100 zł |
zdekompletowanie talerzy i szklanek oraz kubków | 10 – 100 zł |
konieczność przywrócenia klienta do porządku przy pomocy ochrony | 100 zł |
Opłaty kempingowe i inne
- Camping Kormoran uprawniony jest do naliczania opłat kempingowych od Klienta w wysokości 10 zł za dobę za osobę. „Opłata kempingowa” od Campingu Kormoran to koszt przebywania na terenie prywatnym campingu Kormoran (kawiarnia) i korzystania toalet. Po ich opłaceniu Klient może pełnoprawnie korzystać z toalet i kawiarni. Opłatę kempingową opisaną wyżej należy opłacić u przedstawiciela Campingu Kormoran. Opłata naliczana jest automatycznie od pierwszej do ostatniej doby pobytu.
- Ośrodek AMW Rewita Jurata pobiera opłaty za parkowanie samochodu osobowego na terenie Ośrodka. Opłata wynosi 20 zł za samochód osobowy za dobę. Opłatę parkingową opisaną wyżej należy opłacić w recepcji Ośrodka AMW Rewita Jurata Kormoran.
- Dodatkowo płatna jest opłata za energię elektryczną. Jej wysokość uiszczana jest na podstawie wskazań licznika przy zdawaniu przyczepy i odpowiada ilorazowi wartości 1 zł za 1 kwh.
- W przypadku braku uregulowania którejkolwiek z Opłat zostaną one pobrane z Kaucji.